måndag 22 februari 2010

Lotus & curcumin


Jag gillar att köpa smink och cremer och sånt utomlands, att få testa sånt som inte går att få tag i här i Sverige. Därför är stora delar av min sminksamling inköpt i andra länder. Denna lilla goding hittade jag i Thailand och nu när min nattcreme från Natuvives mandelserie (rekommenderas) snart är slut så är det dags för denna. Lotus och Curcumin från Boots tror jag ska passa bra nu när hyn är vintertorr och lite tråkig. Jag har tidigare använt slut på ansiktstvätten i samma serie, den hade lite lagom peelingeffekt och var jätteskön. Jag betalade inte så mycket för denna, minns att man fick två produkter för en på erbjudande på Boots. Minns inte om jag köpte den i Phuket eller Bangkok, oj så fort minnet sviker! Nåväl, jag återkommer med recension när jag testat den ordentligt!

Inga kommentarer: