söndag 28 februari 2010

Oriflame Balance foaming cleanser


Då min Natuvive-rengöring är slut nu så har jag plockat fram en ny ur mina gömmor. Jag har en go kollega som säljer Oriflame. Hon brukar lägga fram den senaste katalogen på bokhyllan på kontoret så kan man titta själv. Jag brukar inte gilla sånna där hempartyn för även om man inte måste köpa så känns det en aning påtvingat ändå. Detta med katalogen på kontoret passar mig ypperligt! Dessutom har Oriflame otroligt bra priser och ett kul och varierat sortiment. Ny katalog kommer ofta. De produkter jag tidigare testat har jag varit jättenöjd med. Nu kommer turen till denna löddrande rengöring, jag kommer att testa den grundligt och recensera den. Minns inte riktigt vad jag betalade, men gissar på sisådär 69:-, den innehåller 200ml så flaskan är ganska stor. Nån annan som testat denna? Jag har provluktat på den och den doftar svagt och fräscht, lite sådär "gurkigt". Denna kommer att få stå på handfatet, jag har även en annan i duschen, men den återkommer jag till.

Inga kommentarer: