tisdag 27 april 2010

Clinique och nytt halsband




Här har vi gårdagens, det är en mycket naturlig historia och egentligen inte så mycket att orda om. Paletten som jag använt kommer från Clinique och jag använde tre av skuggorna (de till höger alltså), den jag inte använde var den rosa. Sen ramade jag in med Urban Decay-pennan Bourbon. Det jag egentligen ville visa var mitt fina nya halsband som jag fick av min svåger och svägerska i 40-årspresent. Det är i silver och hängena är gulddoppade. Visst är det fint? Sen gillar jag tröjan också, den fyndade jag second-hand på Emmaus häromdagen för 60:-.

8 kommentarer:

Josephine sa...

Vad fin du är! Sminkningen, smycket, tröjan! :D

Ninni sa...

Men oj vad gulligt! Tack!

Sminkan sa...

Söt du är! Och halsbandet är jättefint!

Badbomben sa...

Vacker(t)!

Tina (Beleza) sa...

Naturligt gör sig väldigt bra på dig och jättefint halsband. :)

Kerstin sa...

Åh så fint! Både sminkning, palett o halsband =) Och tröjan, hela du, helt enkelt =)

Ninni sa...

Men herrejösses, jag blir ju alldeles rörd! Vad gulliga ni är!

Emma P sa...

Fin sminknong, ser ut att vara en trevlig palett. Och halsbandet är ursnyggt, det hade jag inte tackat nej till:)