måndag 12 april 2010

Födelsedagsutlottning!


Imorgon fyller jag hela 40 år. Så idag är jag bara i trettioårsåldern och det känns skönt att kunna säga. Men imorgon - ve och fasa! Nåja, man får väl fira på något sätt och då kom jag på att jag ju kan ha en utlottning! Den första på min blogg. Jag lottar ut ett finfint lack från OPI som heter Pink before you leap. Lacket är något mer gammelrosa än på bilden. Vad ska man göra för att vinna då? Jo, den som lämnar den fyndigaste kommentaren på varför hon/han ska vinna får ju såklart priset! Man får ljuga eller rimma vilket man vill. Viktigt är att mailadressen framkommer i kommentaren också så att jag kan maila till vinnaren och få adressen. Sista tävlingsdag är på söndag den 18:e april klockan 12:00. Alla bidrag inlämnade därefter diskas.
Lycka till!

8 kommentarer:

Veronica sa...

Jag vill gärna vinna för jag fyller ju 30 just imorgon- lustigt sammanträffande att vi fyller samma dag och 10 år emellan ;-)

Kajalpennan sa...

Det finns med största sannolikhet någon som trivs och passar bättre i rosa än vad jag gör. Passar ändå på att säga grattis och hipphurra lite i förskott

Veronica sa...

Men åååh, snacka om att jag är dagsvilsen! Det är onsdag jag fyller. Imorgon är det faktiskt tisdag ;-) Grattis på dig iallafall

badbomben sa...

Grattis till lilla gullenosen,
kulörta Ninni, du fagra brud
ursäkta, menar visst nyponrosen,
du vårens nalkande blomsterskrud.

Jag skulle gärna lätta på trycket
och ta och Pinka före jag Lipar,
hups, nu tog jag visst för mycket,
*harklar och formuleringen slipar*

Menar att jag älskar allt i rosa,
även detta lack i dess flickighet,
(glöm det där om om min kissblåsa)
kunde rimma om den i en evighet!

Nu är det dags för mig att sluta,
före fina förmiddagssolen nalkas:
Nu ska jag efter mera kaffe kuta,
så min hjärna ej nu åderförkalkas.

Stor grattiskram från mig och Batman! Hurra, Hurra, HURRAAAAAAA!

Bitte sa...

Att komma med något efter Badis är ju bara att glömma;) Jag tycker jag borde vinna eftersom .... Fyll i själv.

Grattis i förskott:)

marybeth sa...

Fint lack men inte något för mig men jag vill ändå säga grattis på födelsedagen! :)

Man är dessutom inte äldre än vad man gör sig!

Kerstin sa...

Jag vet inte om jag är så fyndig, men jag vill gärna gratta, så: Stora grattiskramar på födelsedagen! Hoppas att dagen blir kanon med mycket firande =)

emilie sa...

Hah, som sagt, efter badis är man ju chanslös, men i vilket fall som helst tror jag att det rosa lacket skulle pryda mina naglar extra bra då jag sitter inomhus och suktar efter det fina vädret i hopp om att jag ska hinna skriva klart min c-uppsats. Grattis Ninni! :)