måndag 19 april 2010

Viva la lila




Idag åkte Viva la Diva-paletten fram. Funderar nästan på att köra en Viva la Diva-vecka när jag bara får använda den och inte göra samma mejk två dagar. Ska jag göra det tycker ni? Det syns lite dåligt att jag ritat koordinater, men ni kanske kan gissa lite. Jag har iaf använt skuggorna B6 (mörkt lila), B2 (ljusrosa) och så blandade jag upp den mörklila med lite A7 (mörkgrå). Under ögat ritade jag dit lite mörkgrå penna från Sephora nr 511. Det lustiga är att den nästan liknar Flamenco-sminkningen jag gjorde häromdagen, eller det kanske är lite trist förresten. Nä, imorgon lovar jag att inte köra lila. Ok?

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Fint! VLD-tema låter kul! Jag skulle nog gilla en grön eller turkos variant någon dag.

Ninni sa...

Ok, då kör jag på det imorgon! Hoppas bara jag kommer ihåg mitt löfte sådär tidigt på morgonen, hihi.