torsdag 22 april 2010

Viva la turkos



Idag blev det turkosa färger från Viva la Diva-paletten. Jag drog på med D1 över hela ögonlocket. Närmast ögonvrårna blev det D2 och i ytterkanterna och under ögat D4. Jag gjorde ögonlocken med fingrarna och suddade sedan ut med E.L.F's skuggpensel. Under ögat lade jag skuggan med en platt rakskuren pensel från MAC fast det syns ju inte på bilden eftersom jag blundar. Jag har bokat in mig hos frisören för klipp, slingor och plock/färg av ögonbryn, men det blir inte förrän efter att vi varit statister för innan dess ville inte kostymörerna att jag skulle göra något med håret, ska kanske dock färga brynen lite själv för de ser ju för trista ut nu...

4 kommentarer:

Maria, Hjärterdam sa...

Hej =) Bra att du skrev, jag ska länka till några fler ikväll eller till helgen, beror när det finns tid =) Då ska jag försöka komma ihåg dig =) Kram!

Ninni sa...

Fast bara om du vill! :-)

Kerstin sa...

Fiiint! Du passar väldigt bra i turkost!

Ninni sa...

:-) Tackar, turkost är ju en favvo som sagt, hihi.