torsdag 22 april 2010

Zoya Shivon


På Drottninggatan i Göteborg, i samma lokaler som Make Up Store hade sitt förut, ligger nu en liten butik som säljer mineralsmink och nagellacksmärket Zoya. Jag vet inte vad butiken heter faktiskt. Såvitt jag vet så är det den enda butik i Sverige som säljer detta nagellacksmärke. Det gjorde mig nyfiken så jag var ju tvungen att gå in där och kolla in lacken. Fastnade direkt för det plommonfärgade lacket Shivon med sitt härliga guldskimmer. Bilden blev tyvärr lite suddig, men jag tycker ändå att guldskimret framträder ganska bra. När jag ser lacket på naglarna så inser jag att det nog faktiskt inte passar min hudton något vidare, men det struntar jag i för jag gillar det ändå. Tror jag gav 150:- för detta lack, det dyraste lack jag nånsin köpt faktiskt. Jag har ett Chanel-lack också (de är ju dyrare), men det har jag fått i present av en god vän. Det får ni se en annan dag!

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Shivon ser fint ut, särskilt skimret. Chanlelacket är jag väldigt nyfiken på!

Ninni sa...

Ja, det är tjusigt. Lovar visa Chanel snart! :-)

Anonym sa...

Superfint, en Carin-färg! Du kanske vill göra ett byte?

Ninni sa...

Haha, kan fundera på saken! Har du något kul i byte???