fredag 28 maj 2010

En till blå och nytt hänge




Jag har nog en lite blå period just nu. Ja, lila gillar jag ju, men på ögonen är det mest blått och turkost just nu. Idag tog jag i ordentligt, fast jag tycker det ser svagare ut på bilderna än i verkligheten...

Äh, jag behöver inte skriva ut vilka produkter jag använt va? Ni ser dem ju på bilden. Rouget är Benefits Coralista, det kom inte med på bilden. Läppglanset från Face kommer att bli en favorit, känner jag, det var första gången jag testade det.

För en tid sedan köpte jag ett halsband där man valde halsbandet för sig och hänget för sig. Men hänget till detta har tappat färgen. Jag har tittat runt efter alternativ för jag gillar halsbandet, men inte hittat något. Igår tittade jag därför in på Millefiori som ligger på Linnégatan här i Göteborg. Där säljer de pärlor och massa prylar som man kan göra egna halsband av. Där hade de flera olika fina grejor till bra priser. Jag valde ut två fina hängen och här ser ni det ena. Damen i affären hjälpte mig att göra hänget så att det bara är att haka fast det i halsbandet och man kan lätt byta hänge. Jag betalade bara 50:-/st, visst är det fint? Det andra hänget får ni se en annan dag.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Finfint hänge! Sminkningen är också tjusig! Jag tycker ofta att kameran "äter upp" en del av färgen när man fotograferar ögonsmink, men detta ser fint ur hur som =)

Ninni sa...

Ja, jag var otroligt starkt sminkad, ändå ser det alldagligt ut på bilden. Trist med kameror, de lägger ju till kilon också... fast det är jag ju bra på att göra själv också förstås - lägga till kilon alltså, fniss!