måndag 11 oktober 2010

Städning i sminklådan

Någon gång ibland får man ju ta sig i kragen och städa bland sminket. Jag förvarar det mesta av det smink jag använder oftast i en beatybox från Samsonite som min mamma köpte på 80-talet nån gång. Den är så bra för den är i hårdplast. Igår städade jag ur den ordentligt och diskade den. Jag är rätt duktig på att rensa bort gammalt smink så inget åkte faktiskt i soptunnan igår, men några grejor lade jag undan, för boxen började bli överfull och jag vill ju kunna stänga locket på den...
Såhär fint blev det.

Boxen står på vår tvättmaskin i badrummet, men jag tar ner den när jag kör tvättmaskinen, värmen och skakningarna från tvättmaskinen förstör annars innehållet.

6 kommentarer:

Sminkan sa...

ingen dålig samling

Ninni sa...

Haha, fast jag använder grejorna ofta!

Badbomben sa...

Älskar såna här inlägg. MER! :D

Ninni sa...

Jag gillar också att se andras pryttlar, det är ju så kul!

helen sa...

kul att se hur andra förvarar sitt smink, ska nog göra att liknande inlägg själv :)

Ninni sa...

Ja! Gör det! Jag vill se.