fredag 19 november 2010

Recension Biotherm - Eau D'Energie

Denna köpte jag på rea i somras, istället för 220:- (dyrt för en deo!) så gav jag 155:- för den. Den innehåller 75 ml vilket är ganska stort, de flesta deo's innehåller bara 50 ml. Det är en antiperspirant (inte en deodorant alltså) om man nu tycker det är noga att göra skillnad. Vet inte om den finns kvar i sortimentet, vet ni?

Jag gillar den här skarpt även om den kanske inte håller i 48 timmar såsom det står på förpackningen, jag duschar ju faktiskt en gång dagligen så 24 timmar räcker för mig och det tycker jag att den klarar. Doften är mild och neutral och krockar inte med mina parfymer. Jag har tidigare testat nån annan deo från Biotherm och den gillade jag också så jag tror märket är bra på sånt här. Jag ger denna en femma i betyg faktiskt! Om jag får jämföra med nån annan deo så tycker jag den liknar Vichy's hypade deo, den är också en favorit hos mig.

Förresten, tyget jag fotat mot på sistone är det som jag klätt våra köksmöbler med, jag älskar de glada färgerna!

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Kul att den var bra! Jag gillar också min Biotherm-deo.

Ninni sa...

Bra grejor, men lite dyra till fullt pris...