onsdag 10 november 2010

Wet'n wild - Sexy rouge

 Det här lacket tror jag att jag köpte på GeKås i Ullared för länge sen, ja säkert ett år sen. Det har blivit stående i min lacklåda oanvänt för att jag tyckte det såg lite trist ut. Det var synd för det är ett jättehärligt lack! Det har lite jellyformula och den mörkröda färgen är helt underbar. Lättmålat, täcker bra på två lager och bra torktid med Orlys In a snap över.
 Här ser ni det med blixt.
Ringen är ett budgetfynd från New Yorkresan, tror jag gav sisådär tre dollar för den.

6 kommentarer:

Carina sa...

Fin färg på lacket, och en riktigt fin ring! 3 Dollar det var billigt det :)

Ninni sa...

Ja, tror du den är äkta? ;-)

Carina sa...

Haha önska kan man alltid! ;)

Sminkan sa...

Gillar verkligen ringen! Lacket är också fint!

Caroline sa...

WETNWILD är faktiskt riktigt bra budgetlack! och speciellt de röda :)

Anonym sa...

Ditt röda halsband borde passa bra till! :-) Cookie