torsdag 23 december 2010

L'Anza - Neem Plant Silk Serum

När jag var hos frisören och gjorde slingor häromsistens så köpte jag den här:
Det är ett serum som ska göra håret blankt och fint, minska frissighet och även vara vårdande. Det doftar så himla gott, lite tropiskt sådär utan att doften på något sätt är påträngande. Jag gillar det skarpt än så länge. Det var min goa kollega J som tipsade om detta och en annan kollega lovprisar det också. Hittade faktiskt en recension hos Beleza så kolla vad hon tyckte när hon recenserade den för något år sen. Man tar bara någon droppe eller två i handen, gnor händerna lite mot varandra och drar dem genom håret. Jag har verkligen varit dålig på att använda hårprodukter (bara kört schampoo, balsam och inpackning) de senaste åren så jag har lovat mig själv att fixa lite mer med håret framöver.

Jag tog flera bilder på flaskan och ingen blev bra... suck! Detta mörker gör mig galen.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Det låter riktigt intressant! JAg borde också bli bättre på att orka fixa håret... Kanske kan bli ett nyårslöfte =)

Ninni sa...

Ja, jag gör det lite mer ofta nu, får se om det håller i längden eller om jag latar till mig igen.