tisdag 14 december 2010

Mäh...det går inget bra för mig

Igår kraschade jag ju ett puder i min handväska och idag har jag precis tappat ut en halv burk kroppskräm över hela badrumsgolvet. Jag var lite hal om händerna för jag hade precis smort in ansiktet med fuktmask och så gled burken ur händerna på mig. Dessutom såg jag nästan ingenting för jag hade precis plockat ur linserna och ville inte ta på mig glasögonen med fuktmasken kvar i ansiktet.

Det var väldigt nära att handduken jag hade om håret åkte ner i smeten också när jag böjde mig ner för att torka upp eländet. Vad ska hända härnäst? Det brukar väl vara tre olyckor i rad va? Kanske bör jag bara sitta stilla och göra ingenting resten av kvällen?

4 kommentarer:

Shamrock sa...

Gå och lägg dig och invänta morgondagen - det är mitt råd

Ninni sa...

Japp, ska nog läsa Hänt Extra också om jag vågar... kanske att jag även dristar mig till att titta lite på teve en stund.

Kerstin sa...

Hu! Jag instämmer med Shamrock =)

Unknown sa...

Håll dig hemma, lås dörren och gör inget riskfyllt (såsom att koka tevatten o.dyl.) ;-)

Kan ju bara bli bättre eller?