måndag 6 december 2010

Victorias Secret

Som ni vet så var jag på min drömresa i september, den bar till New York och jag åkte med min lilla mamma. Mitt emot Macy's i det stora äpplet så ligger ett stort Victoria's Secret-varuhus i två våningar. Ni vet de som har underklädesshower på teve där modellerna har stora vingar och går i underkläder. Det var hysteriskt mycket folk när jag var där inne dagen för mitt besök. Jag trodde de skulle ha fina underkläder, men jag tyckte mest att de hade neonfärgade stringtrosor och jag kanske inte är målgruppen för dessa nu när jag är i 40-årsåldern.

Däremot så hade de massor av kroppsprodukter och även smink. Jag köpte inget smink, men däremot så köpte jag lite kroppsprodukter. De hade köp två betala för tre osv i flera olika erbjudanden. Bl a denna kroppskräm från serien Violet & Jasmine. Jag ska inte säga att jag är alltför imponerad av doften, den är ganska ordinär, jag hade nog hoppats att den skulle vara lite godare ändå, men jösses vad fet och go den är! Helt ljuvlig att smörja in sig med efter duschen nu på vintern när huden är som ödleskinn. Jag råkade ta lite för mycket första gången och sen var jag kladdig över hela kroppen ganska länge så nu har jag lärt mig att använda den med måtta.

2 kommentarer:

Lillasyster sa...

Alltså, egentligen tror jag inte att någon är i målgruppen för neonstingisar :D ^^

Ninni sa...

Du har helt klart rätt där, fast det verkade inte tonårstjejerna i de ringlande köerna till kassan förstå.
:-)