tisdag 11 januari 2011

Lyxigheter från Matis

Äntligen kom brevbäraren med paket! Jag slapp t o m hämta ut på posten för hon ringde på dörren - så lyxigt! Kolla här vilka härligheter jag vann i Lipglossbitch's julkalender. Det är en fuktkräm som kan användas som både dag- och nattkräm och som ska motverka ålderstecken och den andra tuben rymmer en fuktmask. Jag tog pyttelite av fuktkrämen på handryggen för att prova och attans vad gott den doftar! Jag tänker använda slut på de produkter jag håller på med nu, men lovar att recensera dessa när jag provat dem ordentligt.

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Vilken lyx! Det ska bli spännande att höra vad du tycker!

Honi sa...

Vad spännande! Kul med lite nya grejer som doftar gott. Det där med lyx om att brevbäraren ringer på med paket, det är nog det enda jag gillar med post danmark. Dom MÅSTE komma upp med paket och ringa på innan dom lämnar en avi :p

Linda sa...

Låter lovande, vilken fin vinst. Jag ser fram emot recensionen.

Ninni sa...

Ja, jag är så himla glad!