onsdag 24 augusti 2011

Hårinpackning

Jag tog ner min burk med hårinpackning till Spanien och eftersom det bara var lite kvar i den så fick den stanna kvar därnere när jag åkte hem. Jag behöver därför en ny inpackning och har spanat in några stycken som jag väljer mellan. Jag har tänkt mig en inpackning för färgat hår eftersom jag tänker låta frisören göra färgade slingor på mig under hösten. Har ni testat någon av dessa fyra?



 Mest lutar jag åt Redken-burken... men jag är lite osäker. Vill ha en riktigt bra inpackning och det är även viktigt att den doftar gott. Vilken av dessa skulle ni valt?

3 kommentarer:

Josephine sa...

Oj vad svårt, har bara testat inpackningen från L´Oréal fast inte i den serien. Jättehärliga och doftar väldigt gott. Ett tips är att klicka hem Loreal från FeelUnique, stor rea just nu! :) http://www.feelunique.com/brands/loreal-professionnel

Caroline sa...

sv: Tack för infon! Blir mer nyfiken nu ju! Färgbevaringen har inte så stor roll för min del, men just att de är sulfatfria osv är viktigt :)

Jag har Kerastases Chroma Rich just nu och tidigare använt lite olika från Redken. men tycker ingen har varit tillräckligt bra för dess pris. Däremot gillar jag Loreal Professional riktigt bra så hade tagit den!

Anna sa...

Loreal Professionals för färgat hår luktar SÅ gott! Jag har till och med använt den när jag har haft ofärgat bara för luktens skull. hehe