torsdag 25 augusti 2011

Krimskrams från C&A

Den brittiska klädkedjan C&A kan man finna i Los Barrios som ligger strax väster om Algeceiras på spanska solkusten. Vad jag förstår så finns inte C&A i England längre. Kläderna är ganska trista, det är lite Kapp-Ahl-stuk på dem. Jag brukar dock köpa lite underkläder när jag är där. Denna gången hade de tokrea på bijoterier, det fanns en massa småroliga saker för endast 1 euro/styck. Så jag slog till på några för jag gillar att ha lite att byta med. Jag är inte känslig för att ha oäkta smycken.
En ring!
 Ett armband med lite Pilgrim-känsla.
 Örhängen med skinndetaljer, dessa gav jag fullt pris för - hela fyra euro, inte så dyrt va?
 Mer örhängen...
...och så några örhängen till. Dessa passar bra när man har på sig ett fint halsband och inte har örhängen som passar till tycker jag. Väldigt neutrala.

2 kommentarer: