fredag 21 oktober 2011

Brevinkastlycka

Ibland dimper det ner härliga grejor i brevlådan, häromdagen när jag jobbade hemma då dunsade det till i brevlådan och senaste numret av den amerikanska skönhetstidningen Allure låg på dörrmattan.
Kolla vad härligt - två prover på Chanel-foundation fanns i tidningen, smart att ha två nyanser, ska bli kul att testa.  Jag har provat väldigt få produkter från Chanel, de är ju lite dyra.... tror bara jag äger en enda produkt därifrån och det är ett nagellack.
Sen gick det en stund och så dunsade det till igen i brevinkastet, den här gången var det både en paketavi (troligen min Versace-parfym, inte hunnit hämta än) och även den härliga svenska skönhetstidningen Daisy Beauty. Om ni klickar på länken så kommer ni till Daisy Beautys hemsida. Där kan ni hitta massor av recensioner på skönhetsprodukter och även flera härliga bloggar. Men det visste ni redan va?

6 kommentarer:

Kerstin sa...

Härligt! Jag ska hugga in på DB här strax :)

Ninni sa...

Detta var nog bästa numret hittills.

Sminkhörnan sa...

Vilken trevlig dag det blev!

Ninni sa...

Jaaa! :-)

Josephine sa...

Härlig posthög! Nyfiken på Allure, är det enkelt att prenumerera som svensk? :)

Ninni sa...

Ja, det är bara att gå in på deras sida och teckna på sig, kostar något mer än om man bor i USA, jag betalar $40 per år vilket är ca 280:- så det blir bara 23 kronor per nummer - superbilligt i mina ögon.