måndag 17 oktober 2011

Firmafest

I fredags hade vi inflyttningsfest. Kontoret där jag jobbar flyttade ihop med ett annat kontor då företaget har köpt ett annat företag för en tid sedan. Såhär såg jag ut då. Läppstiftet är mitt nya från Clarins.
Väldigt enkel ögonsminkning, jag lade en guldig skugga från H&M på hela ögonlocket och använde sedan eyelinern från min Guerlain-palett. Ser lite orange ut på bilden, men det var mer guldigt, lyckades inte fånga det något bra ser jag.
Visst är min topp jättefin? Den kommer från Vila, köpte den för ganska länge sedan, men har inte haft tillfälle att använda den förrän i fredags. Halsband känns överflödiga här...
Gillar verkligen slingorna i håret. Nedan ser ni paletten, jag använde endast eyelinern som är den avlånga kakan. De två skuggorna är faktiskt rätt så kassa så jag använder bara eyelinern, den snedställda penseln som medföljer paletten är faktiskt riktigt bra för en gångs skull.

6 kommentarer:

Kerstin sa...

Så fin du var!

Trist när så lyxiga skuggor in är helt 100...

Sminkhörnan sa...

Synd att skuggorna inte känns hundra, dom ser väldigt fina ut =)tur att du gillar eyelinern i.a.f,

Ninni sa...

Tack! :-) Ja, håller med - dyra skuggor ska hålla bättre.

Kashaya sa...

Snygg färg på eyelinern men vad tråkigt att skuggorna var så dåliga.

Ninni sa...

:-) Ja, fast eyelinern är bra så den använder jag.

Josephine sa...

Vad fin du är! :)