tisdag 18 oktober 2011

Lyxigt felköp

Jag faller ju ofta för lyxiga förpackningar, har tittat ganska länge på YSL-läppstiften Rouge Volupté. Så hittade jag detta på Cheapsmells rea och råkade slänga ner det i varukorgen.
Jag borde verkligen ha sökt på detta på nätet, färgen som heter Rose Lingerie är ju på tok för ljus för mig.  Det finns swatches på de flesta färger och märken om man googlar lite.
Testade lite med pensel här ifall det skulle vara skirt, men det blir ju tyvärr Idominkänsla här... synd för det är väldigt skönt på läpparna och doftar gott. Men det blir nog Tradera nästa... ska bara låta det stå framme på skrivbordet lite för att njuta av hylsan först. Viktigt när man säljer på Tradera är att man är noga med beskrivning och är ärlig om att produkterna är testade, då finns det köpare för nästan allt. Brukar ni sälja grejor?

8 kommentarer:

Kerstin sa...

Oj! ibland är det lite svårt med näthandel... Men hylsan är fin :)

Det borde gå att sälja, man kan ju sprita.

Glitter Sisters sa...

Ojoj, det misstaget har jag också gjort några gånger, nu senast med OCC Lip Tar. Fattar att jag aldrig lär mig. Brukar fungera finfint att sälja på Tradera så länge man är ärlig med att det är testat. /N

Lotta sa...

Japp, jag brukar sälja på Tradera ibland, både nagellack och andra saker jag tröttnat på. Funkar som sagt jättebra så länge man är ärlig.
Ja, YSL´s hylsor är så fina. Jag har det andra som är mer som ett lipbalm, Sheer Candy har jag för mig det heter, i samma hylsa som ditt fast silver.

Shamrock sa...

Färgen var väldigt somrig

Ninni sa...

Jag är alltid superärlig med allt jag säljer på Tradera, har bara haft nöjda köpare hittills, säger hellre att grejorna är använda mer än de är. :-)

Carina (TotalBeauty) sa...

Har aldrig sålt något på nätet, och drar mig också för att shoppa sådant som jag inte vet i förväg hur de ser ut.

Läppstiftshylsan är dunderfin i alla fall:)

Ninni sa...

Ja, jag måste njuta lite av den...

Minerva sa...

Jadå, brukar sälja på tradera, men viktigt att man är ärlig, tycker att man själv kan göra fynd på det sättet, det gör väl inget att någon annan har testat men färgen inte passade.