torsdag 10 november 2011

Skön duschkräm från Lumene

I somras kom Lumene ut med en serie produkter. Bl a denna duschkräm med björk och honung. Jag har använt den en tid nu och gillar den skarpt! Den doftar underbart neutralt och nyduschat och torkar inte ut nämnvärt. Jag var lite rädd att den skulle dofta kvalmigt honung så jag nosade noga på den innan köpet, men jag känner inte tillstymmelse av den ingrediensen. Jag gillar även den gröna färgen som piggar upp!
Vet inte om denna finns kvar i butik men om ni ser den så nosa på den för det är den värd! Jag köpte min tub på Lindex för sisådär 40-50 kronor.

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Den är verkligen inte dum! Jag gillade verkligen skrubben också. (Åh, varför kom jag inte på det nyss när min kroppsskrubb tog slut? dumt!)

Carina (TotalBeauty) sa...

Kanske något att titta närmare på när vår duschgel är slut här hemma :)

Bra pris!

Madde sa...

Oj vad nyfiken jag blev på den produkten, är otroligt svag för duschkrämer ;) ska kolla om den finns kvar!

Tack för tipset =)

Ninni sa...

Vad roligt - ni kommer att gilla den, om den nu finns kvar...