onsdag 28 december 2011

100 kronor på H&M

På H&M kan man verkligen fynda på rea.
Kolla här ovan vad jag fick för en hundring jämnt!
-Ett läppbalsam med svartvinbärsdoft, har inga förväntningar på det eftersom jag gav 10:- för det.
-En skuggpalett med tio skuggor, 30:-
-En förpackning med trioskugga och läppglans, 30:-
-Ett fempack nagellack, 30:-
Här ser ni nagellacken lite närmare. Det turkosa är finast tycker jag. Jag hade inget nagellack i orange och det kan ju vara lite kul till sommaren.
Skuggorna i 10-paletten ser rätt så fina ut tycker jag även om jag inte fattar vad Musse Pigg gör på locket. Mest var jag ute efter de bruna nyanserna och då mest den högra av dem som ser lite ut åt det guldiga hållet. Även den mörkgrå nere till höger ser fin ut.
Här är trioskuggan som låg i samma förpackning som läppglanset. Den vänstra greige-färgade skuggan ser lite intressant ut. Det står att det ska vara glitterskuggor, men jag ser inget glitter, bara lite subtilt skimmer.

Jag återkommer med information om hur kvaliteten var. H&M kan faktiskt glänsa ibland även om de är lite ojämna så man vet aldrig om man fyndat eller ej förrän man provat grejorna.

5 kommentarer:

Kerstin sa...

Fina fynd! Det blir spnnande att höra mer om kvaliteten framöver!

Ninni sa...

Ja, jag kan redan säga att Musse Pigg-paletten var en besvikelse. Den får nog gå iväg till en kollegas dotter att leka med...

Åsa sa...

Det turkosa lacket satt riktigt bra och var jättfint på, tycker jag.

Shamrock sa...

själv har jag inte orkat trängas med alla andra. Men 100 kr för allt det där, det hade nog varit värt lite trängsel

Ninni sa...

Åsa, det låter bra det.
Shamrock, jag hade tur, det var inte så mycket folk just när jag handlade.