söndag 11 december 2011

Tassar torra som fnöske

Herregud vad torr man blir om händerna just nu. Jag smörjer och smörjer. Har handkrämer utplacerade på massa olika ställen såsom sängbordet, vardagsrummet, handväskan och på skrivbordet på jobbet. Den här handkrämen från Crabtree&Evelyn har jag just nu på min sekretär härhemma. Den är helt ok, men ingen riktig favorit. Lite för "ofet" och så är inte lavendel min favvodoft. Min tub är ganska liten (25g) och ingick i ett kit jag köpte i NY förra året.

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Synd att den inte är tillräckligt fet, den ser fin ut!

Anonym sa...

Nuxe är bästa läppbalsamet och Arnika från Yves Rocher är bästa handkrämen! /Cookie

Ninni sa...

Kerstin, ja förpackningarna är ju underbara!
Cookie, jag vet att de är bra, men jag är ju sån att jag måste prova nytt hela tiden... jag är ju så nyfiken!