fredag 20 januari 2012

Leverans från The Body Needs

Ibland kliar det lite i mitt klickfinger. Jag bara måste få handla lite. Den här gången kände jag för att klicka hem lite småprover från The Body Needs. Det är en shop som funnits i ganska många år och de säljer prover på MAC's produkter i småburkar. Det är bra för då kan man prova sig fram till vilka produkter man gillar innan man köper fullstorlek.  Jag har beställt många lösa pigment från The Body Needs. De har även ett eget sortiment utöver MAC's produkter. De säljer även tomburkar, vilket är bra om man ska ut och resa eller så. Jag köpte några sånna också, kostar ca 2:-/st.
Jag köpte prover på tre stycken paint pots: Imaginary (mörkblå), Hyperviolet (lila) och Blackground (svart). Sen köpte jag även prov på en paint (MAC's krämskuggor i tub) jag valde här beigeskimrande Stilife, tyvärr var den lite för torr i burken fastän TBS hade plastat in burkarna ordentligt. Sen skickade TBS även med ett prov på ett av sina egna lösa pigment som heter Blackened turquoise (som såklart är mörkt turkost med dragning åt svart). Jag hade tänkt prova MAC's mineralfoundation också, men den var tydligen slut i lager.

Tror de levererat till Sverige förr va? Se den lilla svenska kommentaren på orderbekräftelsen.

Inga kommentarer: