lördag 10 mars 2012

Testat Poison Orchid

Dåliga bilder på ögonen, jag vet. Fotade på morgonen innan dagsljuset hade kommit fram ordentligt. Det ser ut som om jag lämnat ett mellanrum mellan skuggan och fransen, men så var det inte i verkligheten vill jag försvara mig med. :-)
Ville ändå visa er skuggan Poison Orchid från Too Faced.  Ni ser lite iaf hur fint den skimrar.
Dock krävs en primer för att den ska fastna på huden, till vänster ser ni skuggan lagd på bar hud och till höger med primer (Too Faced Shadow Insurance för att hålla sig till samma märke).

Här ser ni de övriga produkterna jag använde. Ni har sett alla förut utom krämskuggan Lord of the blings som kommer från Catrice. Den köpte jag för en spottstyver i Tyskland. Den är mycket trevlig och användbar. Säg till om ni är mer nyfikna på den eller någon av de andra grejorna.

Och så en liten närbild på Poison Orchid. Här ser ni skimret lite bättre.

3 kommentarer:

Lotta sa...

Den skimrar så fint! Väldigt fin färg!

Kerstin sa...

Otroligt fint! Jag är sugen på den skuggan också...

Ninni sa...

Den är fin, men utan primer tycker jag den är sådär. Tycker nog att en så dyr skugga ska funka bra även utan primer.