lördag 28 april 2012

Sommarkänsla från CCS

Den här godbiten damp ned i min brevlåda häromdagen. Det är CCS som lanserar en sommarvariant av sin bodylotion. Jag gillade den rosa varianten från samma märke. Denna doftar helt ljuvligt av mango och aprikos (mest aprikos). Krämen innehåller karbamid (vet att vissa inte gillar det, men det funkar för mig) och min absoluta favvo-ingrediens shea. Dessutom innehåller den allantoin, är lite osäker på vad det är, men det ska verka lugnande på huden så jag tror denna funkar fint som after-sun.

En sån här jätteflaska på 400 ml kostar 65:- och finns att köpa på svenska apotek. Mycket överkomligt pris om ni frågar mig...

3 kommentarer:

Minerva sa...

Den här måste jag bara ha!Doften låter ju otroligt god, och karbamid är bland de bästa fuktgivarna som finns, även om det kan svida litegrann.

Kerstin sa...

Jag gillar också doften och jag älskar karbamid :)

Ninni sa...

Ja, den kommer att bli välanvänd i sommar, det kan jag lova!