onsdag 2 maj 2012

Bare Minerals fasta produkter nu tillgängliga för oss

Minns ni att jag köpte en skuggkvartett med fasta skuggor från Bare Minerals här jag var i LA? Här ser ni inlägget. Jag är mycket nöjd med paletten. Precis som jag misstänkte att de skulle så har nu dessa även kommit till oss i Europa. Min favvoshop Feelunique har tagit in både skuggor, puder och rouge till helt ok priser. Kolla här får ni se! Konstigt nog så finns inte just min palett med i sortimentet hos Feelunique men det finns många andra fina. Undrar när de svenska butikerna får in dessa.
Här ser ni färgerna i min palett, den heter The dream sequence. Min favorit är skuggan längst upp till höger, den är sådär härligt metallisk.

1 kommentar:

Linda sa...

Åh jag är såå sugen att prova dessa :) har väntat så på att de ska komma hit yay!! :)