lördag 30 juni 2012

Tio tomma

 De här förpackningarna hittade jag i min tio-tomma-låda:
  • Rengöringsmjölk och ansiktsvatten från Proclé - härliga svenska prisvärda produkter som kom att bli riktiga favoriter. Recension hittar ni här. Kan tänka mig att köpa igen, men just nu har jag andra rengöringar på lager.
  • Schampoo från Joico för färgat hår, ingen favorit alls. Lät familjen göra slut på denna flaska för mitt hår trivdes inte alls med den här produkten. Recension här. Sambon och barnen är inte lika kräsna som jag och de sa inget... hihi.
  • Schampoo från Wellas system professional serie. Kom på att jag missat att recensera detta, men strunt samma. Jag gillade detta, det doftar gott och tvättar lagom rent. Kan tänka mig att köpa igen.
  • Handkräm från Matis. Helt underbar - se recension här. Inte många tuber jag klipper upp, men denna ville jag inte missa en droppe av.
  • Läppglans från Yves Rocher, ok budgetprodukt som inte gjorde så stort väsen av sig. En liten bismak som jag inte gillade sådär värst, köper inte igen.
  • Läppglans från Burts Bee's, det här måste ha varit gammalt för det var grynigt och jag fick lite avsmak och kastade efter första testet. Köpte på nån rea i nån webshop, minns inte riktigt så det var försent att klaga. Någon som testat dessa och kan säga om de ska vara gryniga?
  • Blistex läppbalsam - jättebra mintigt och återfettar fint.
  • Två prover på ansiktskrämer från La Roche-Posay, lite för tunna och rinniga och gjorde inte mycket för min hud. De heter Toleriane och Effaclar M. Båda är oparfymerade.

Inga kommentarer: