torsdag 12 juli 2012

Lack från L'Oreal

Ni såg ju glosset jag visade igår. Det var ju på erbjudande på Lindex. Men de hade inte bara läppglansen på erbjudande utan även de urfina lacken från L'Oreal. De kostade 39:50/st istället för 59:- som är normalpris. Äh, jag slog till på fyra stycken. Perfekta höstfärger i mitt tycke så alla utom det blå får nog vänta på att testas till efter semestern tror jag.

Från vänster:
  • 610 Rebel blue
  • 608 Luxembourg garden
  • 805 Mysterious Icon
  • 505 Wild Purple
 Rebel blue
 Luxembourg garden
 Mysterious Icon
Wild Purple

Vilket tycker ni är finast? Min favorit är nog Mysterious Icon, kanske bara för att jag inte kan bestämma mig för vilken färg det har. Lila-guld-brun... eller vad? På något sätt tycker jag att alla färgerna passar ihop med varandra.

6 kommentarer:

Veronica sa...

Har Mysterious Icon och Wild Purple hemma! M Icon blir mer brunt på naglarna. Det är lite av en kameleontfärg ;-)

Ninni sa...

Ah, intressant... Gillar sånna där obestämbara färger.

Lotta sa...

Snygga färger!

Linda sa...

Så fina :)
Nej jag visste att de hade OPI men inte att de hade bättre pris på dom så tack så jätte mycket för tipset :)

Kerstin sa...

Ursnygga val! Jag slog till på ett enda(!)...

Ninni sa...

Lotta, tack!:-)
Linda, fast de är dyra ändå... men lite mindre dyra på Grand...
Kerstin, spännande - vi får se snart va?