onsdag 15 augusti 2012

Ninni önskar sig - höstpaletter

Trots att jag äger hundratals ögonskuggor och massa fina paletter så upphör aldrig suget. Just nu suktar jag efter de här två skönheterna...
Från mitt ett av mina favoritlyxmärken, Estee Lauder's höstkollektion kommer den här paletten. Den heter Violet Underground palette. Hos Britishbeautyblogger kan ni se swatches. Paletten kommer att kosta 555:- i svenska butiker och kommer till butik den 20 augusti. Jag tycker den andas lyx precis som märkets övriga produkter gör. Vette tusan om jag kommer att kunna motstå ett köp här, Kicks har nämligen GWP på Estee Lauder just nu... kolla här:

Man behöver köpa en hudvårdande produkt också för att få gåvan... suget är stort - mycket stort. Speciellt som jag älskar mascaran (Sumptuous extreme) och läppglanset och ansiktstvätten där... jädrars vad svårt att motstå!
Det svenska märket IsaDora har en jättefin höstkollektion i år. Googla på IsaDora Paradox collection så ser ni att flera svenska skönhetsbloggare har skrivit om denna. Det är en rätt stor kollektion där även ögonpennor, läppstift och nagellack mm ingår och jag tycker det mesta är jättefint i den. Jag fastnade dock mest för skuggkvartetten Paradox. En bonus är ju att den bara kostar 129:- så det är absolut inte omöjligt att den blir min om den är lika fin i verkligheten som på bild. Måste ut i butik och kolla in den!

5 kommentarer:

Honi sa...

Kommer upp swatches på paletten på min blogg imorrn, lite förhandsinfo till kära ninni är att den är mycket fin men den ljusaste skuggan är lite mesig i pigmentet. :)

Ninni sa...

Åh.... vilken av dem har du? Måste titta noga nu, hihi.

Lotta sa...

Det mesta i Isadora kollektionen intresserar mig, denna paletten också. Suck, mycket man vill ha, tur i alla fall att Isadora har överkomliga priser!

Kerstin sa...

Nej, suget tar aldrig slut :) Vilken fin EL-gåva!

Ninni sa...

Jag är som ett litet barn ibland när det gäller smink - vill ha allt!