onsdag 12 september 2012

Caught in the act Courtney



 
Ni har säkert märkt att jag inte är så färgglad när det kommer till skuggor just nu. Jag älskar egentligen glada färger, men det går lite i vågor och ibland lugnar jag ner mig betydligt. Den här dagen grävde jag i sminklådan efter någon skugga jag inte använt på ett tag och jag hittade The Balms mörkbruna Shady lady-skugga Caught in the act Courtney. Jag tryckte in den på den rörliga delen av ögonlocket. 


Upp till brynet ligger MAC-skuggan Shroom. Sen har jag lagt en gel-liner från Bobbi Brown närmast fransraden. Ni har väl inte missat att Bobbi Brown kommer till Åhléns City-varuhus inom kort? Jag har inte exakt information om vilka varuhus som kommer att få in märket och när. Nån som vet mer?

Under ögonen ligger en brun penna från Elisabeth Arden, den heter Espresso.

Och hörrni, mascaran - den är Cliniques sprillans nya High Impact Extreme Volume Mascara. Jag kan redan nu säga att jag gillar den supermycket, men jag vill testa den under en period innan jag recenserar den ordentligt.

 Här ser ni alla produkter jag använde. Förutom de jag nämner ovan har vi:
-Deborah Milano Comfort Mat foundation (underbar!)
-Bare Minerals READY rouge The Aphrodisiac
-Oriflame Air soft powder i light
-Clinique Instant lift for brows i Deep brown
-Clinique Almost lipstick i Black Honey (kolla gårdagens inlägg som handlade om det)
Ni får en liten extra titt på mascarahylsan, den är riktigt lyxig och skön att hålla i handen...

5 kommentarer:

Kerstin sa...

Jättefint! Och du är verkligen fin i luggen!

Ninni sa...

Tack, ja jag trivs, men det är lite bökigt med allt plattande av luggen i fuktiga Göteborg...

Lotta sa...

Riktigt snyggt! Håller med Kerstin, du är fin i luggen!

Ninni sa...

Tackar! :-)

Emma P sa...

Fint och naturligt! Hade ingen aning om att de skull komma till Sverige. Kul! Blir ytterligare ett märke att kolla in när jag är på storstadsbesök:)