torsdag 27 september 2012

En liten spontantävling - kan det vara något?

Jag håller på att testa en ny BB-kräm. Mig veterligen så finns inte just denna kräm i Sverige ännu och jag vet inte om den kommer hit. Därför tänkte jag att vi skulle köra en liten gissningslek. Den första som gissar rätt på vilken BB-kräm det är vinner ett litet hemligt pris! Låter det bra? Så skynda er att gissa i kommentarerna. Om ingen gissar rätt så vinner ingen - då kanske jag kör en annan tävling längre fram istället. Om ingen gissar rätt innan nästa lördag klockan 12:00, alltså den 6 oktober så lovar jag att visa er BB-krämen ändå.

Lycka till hälsar hemliga Ninni!

15 kommentarer:

beautylana sa...

Shu Uemura, Boot #7,Omorovicza, Dr.Jartz+ eller Origins?

Erika sa...

BB-cream från Lioele kanske?

Kerstin sa...

Spännande! Min största förhoppning skulle nog vara Avène..

Åsa sa...

En Sephora BB kräm kanske??

Ninni sa...

Ingen har gissat rätt hittills, men jag kan hinta lite om att en svensk webshop nu säljer den aktuella BB-krämen. Såg det efter att jag hade lagt upp tävlingen. Så fortsätt gissa, ni som tävlat ovan får gärna tävla en gång till.

Karin sa...

Rodial BB eller kanske den från L'Oréal.

Lotta sa...


SMASHBOX
Camera Ready BB Cream SPF 35?

Cecilia sa...

Kanske LR?

Lotta sa...

Får man gissa fler gånger???
I så fall säger jag Too Faced.

Lotta sa...

Dr Brandt, Dior, Sleek, Illamasqua. Blev många gissningar där! Hoppas det är ok för nu har jag gissat jättemånga gånger!

Honi sa...

Kan det vara embryolisse måntro?

Linda sa...

Rachel k? Eller missha? Eller kan det vara illamasqua?

Solveig sa...

L`orèal revitalift total repair bb cream, collistar magica BB absolute perfection som sista gissar jag på estée lauder bb daywear dry creme spf 35.

Ninni sa...

Japp, då har vi en vinnare som gissat rätt! Imorgon avslöjar jag vem av er det är!

Karin sa...

Ah meh, jag menade ju också den - jag sa L'Oréal först, hihi! Men grattis Solveig såklart! ;)