onsdag 5 september 2012

Favorit just nu

Jag har skrivit om den här flaskan förut, men jag vill faktiskt göra det igen. Svenska CCS sommarlotion är nämligen min favvokräm för kroppen just nu. Den doftar helt ljuvligt, är parabenfri, innehåller min favorit-ingrediens shea, den går in i huden på ett kick utan att kladda och dessutom är den billig. Bara 65:- för en jätteflaska på 400 ml som dessutom är praktisk med sin förträffliga pump. Jag kostar på mig att slösa lite för den räcker ju länge ändå. Men skynda fynda för denna är en limited edition under sommaren så ser ni den på något apotek runt om i landet så köp för sjutton! Detta är kärlek på flaska!

Om ni inte hinner haffa ett exemplar innan de tar slut så finns ju CCS klassiska rosa lotion i lika stor flaska, jag gillar dock doften på denna bättre även om den andra också är jättebra. Jag ser redan fram emot att se om CCS kommer med en ny doft nästa sommar.

Inga kommentarer: