söndag 30 september 2012

LR Colors lipgloss

Då har turen kommit till den sista av LR-produkterna jag fick testa. Det här läppglanset kommer från LR's Colours-serie. Det finns även en serie som heter DeLuxe med lite lyxigare produkter.
Färgen jag fick testa heter Smoothy rose och det är ju en riktig Ninni-färg som ni ser. Lagom ljust och transparent, bra att måla på utan spegel - gillas! Det finns två nyanser till som är något mörkare. Glosset är krämigt och inte klistrigt och jag tycker det känns skönt vårdande på läpparna. Det smakar lite åt apelsinhållet, men inte starkt.
En klämtub med snedställd topp på 10 ml kostar 125:- vilket jag tycker räknas som något över budgetpris för ett läppglans. Varken dyrt eller billigt skulle jag säga och jag tycker det är en trevlig produkt och det kommer att användas flitigt i höst.

Blir ni nyfikna på LR's sortiment? Jag kan lätt tänka mig att prova mer från märket.

Summa av de tre produkter jag provat nu är:
-Racine cleansing foam = suverän
-Aloe vera drinking gel = märkte ingen effekt
-Lipgloss = trevligt!

Inga kommentarer: