torsdag 20 december 2012

Nya skuggpenslar från Sigma

Jag har många gånger läst bra saker om ett märke som heter Sigma, de gör tydligen väldigt bra penslar. På Black Friday för några veckor sedan hade de gratis frakt. Tack Fröken Rosa för tipset!
Jag köpte två stycken penslar. Den vita fluffiga penseln är nummer E35 Tapered blending, jag ska ha den till att sudda skuggkanter. Den svarta är nummer E20 Short shader, den ska jag ha till att packa på skuggor på för bättre precision. Konstigt nog så har jag inga liknande penslar sedan tidigare trots att jag har hyfsat många andra penslar i min samling!
 E20 Short shader
E35 Tapered Blending

Det finns en svensk webshop som säljer Sigmas penslar också, den heter Bekkas. Har inte sett den shoppen tidigare, någon som handlat där?

Inga kommentarer: