lördag 5 januari 2013

Recension - Line'n Grow fransserum


I mitten av november började jag använda det här frans-serumet från Line'n Grow, se mitt presentationsinlägg här. Jag ville ge produkten en ordentligt chans innan jag skrev mitt omdöme. Jag vet inte exakt hur länge man ska använda en sån här produkt för att se skillnad, men en och en halv månad borde ju räcka en bit tyckte jag. 
Här ser ni en bild före, jag har jämfört flera bilder som jag inte lägger upp här på bloggen också, bara för att vara säker på min åsikt.
Här ser ni en bild efter en och en halv månad. Jag kan säga att jag inte märker någon som helst effekt faktiskt. Jag har använt serumet varje kväll utom två kvällar när jag var bortrest och missade packa ned det. Jag tycker nog ändå att en produkt som kostar nästan 800:- ska ge lite effekt. Jag hade dock inte förväntat mig något mirakel.

Dessutom tycker jag att produkten svider en smula om man råkar få in lite i ögonen och det är svårt att inte få det då den är väldigt rinnig, den ska ju ändå appliceras utmed fransraden. Jag kommer att använda slut den här iallafall (har använt ungefär hälften av innehållet) och om jag får någon effekt så lovar jag att revidera min åsikt. Den är ju inte farlig iaf...

Ninni ger betyget: 1 (dyr produkt, ingen effekt samt sveda gör att det inte blir högre tyvärr).

3 kommentarer:

Honi sa...

Njaeee det låter ju inte riktigt som en höjdarprodukt :/

beautylana sa...

det ser ur att bilden "före" har längre fransar än "efter"?? Testa Talika - finns att köpa ett prov på ebay, den funkade på mig.

Ninni sa...

Ja, den är lite för dyr för det klena resultatet. Får se om jag testar någon mer fransstärkare...