fredag 3 maj 2013

Decléor Hydra Floral BB-creme

Decléor är ju ett mycket trevligt märke, faktiskt ett av mina favoritmärken bland hudvård. Jag älskar deras Hydra Floral-kräm, ni kan läsa min recension av den här. Därför är jag såklart supernyfiken på BB-krämen från samma serie.

Just nu kan jag bara inte motivera ett köp av denna då jag har massor av foundations att testa hemma och även flera BB-krämer som jag gillar. Men om jag får för mig att köpa en BB-kräm till så är det denna (eller möjligen den nya från Clarins) som står på listan (Clarins-krämen har jag kanske en test-tub på gång hit hem tror jag). Om ni vill köpa denna från Decléor så finns den bl a hos Feelunique för £29 eller hos Hudoteket för 325:-. Det som är lite underligt är att den bara finns i en nyans så det är nog en bra idé att kolla in den i butik innan man köper. Jag är rätt så skeptisk mot one-fits-all-nyanser.

Inga kommentarer: