fredag 16 augusti 2013

Armband

Jag fick så himla fin respons på de smycken jag säljer att jag slänger upp några till här i bloggen. Denna gången är det dags för lite armband. Allt är nytt och oanvänt såklart. Tar även här 49:-/st plus porto 12:-. Om man köper fler av mina smycken så behöver man såklart bara betala för ett porto och om man köper tre eller fler halsband eller armband som har 49:- som pris så kostar de 125:- plus porto, för lite mängdrabatt ska man ha tycker jag.
Armband i 925 silver. Längd 21 cm (exkl de hängande bollarna såklart). Liten presentask i papp medföljer.
 Armband i 925 silver, även detta är 21 cm och kommer med presentask i papp.
 En till bild på samma med detalj, det är två hjärtan som sitter ihop i samma ögla.
Armband med rosa hjärtan, detta är bijouteri (dvs inte äkta), detta armband är lite kortare och mäter 18 cm så passar kanske inte bredare handleder, kan vara bra att veta.

Först till kvarn gäller för smyckena. Det kommer fler halsband och även ringar under helgen. Jag har även köpt in en massa jättefina scarves, men de har inte kommit ännu tyvärr. 

Äsch, slänger in en liten söt klocka också, den kostar 59:-, men jag kan tyvärr ej lämna garanti på den. Den är också helt ny och oanvänd. Det låga priset gör att man kanske kan ta risken va? Den funkar fint som det är nu, men vet inte hur kvaliteten är. 

Har ni frågor om smyckena så kan ni lämna kommentarer här. Om ni vill köpa så maila mig på ninni_70@hotmail.com. 

Inga kommentarer: