torsdag 29 augusti 2013

Erbjudande på världens bästa finndödare...

Mario Badescu's Drying lotion är den bästa produkten jag någonsin testat mot finnar. Ja, jag kan säga att jag riktigt känner hur den ger sig på de finnar jag fått och mördar dem. Inget illa menat mot våra grannar i öst här, det förstår ni va? Idag har Beautybay bra rabatt på ett kit med bl a Drying lotion. Man får tre produkter för 160:- istället för ord pris 311:- och frakten är gratis. Så har ni problem med akne så passa på nu. I vanliga fall kostar bara Drying lotion kring 150:- och det är ett bra pris då Beautybay håller en hyfsad prisnivå. I kitet ingår, förutom Drying lotion, även en Drying cream. Den ska torka ut finnarna och även funka som concealer. Det ingår även en liten burk med Silver powder, ett puder som drar ut orenheter. De två senare produkterna har jag inte testat, men jag blir väldigt nyfiken.

Drying lotion används såhär: Innehållet består av två olika lager. Man ska INTE skaka flaskan. Man doppar ner en ren tops genom den genomskinliga vätskan och ner i det rosa bottensedimentet. Sedan duttar man på finnen med topsen. Det känns direkt att detta är starka saker så man ska bara behandla själva finnen och inte huden omkring. Sen låter man Drying lotion verka över natten och tvättar bort på morgonen. Jag har som sagt aldrig testat någon bättre finn-behandling.

2 kommentarer:

Åsa sa...

Du och dina tips ;)Nu blev jag tvungen att skicka efter det! Tack.

Ninni sa...

Hihi, det kan jag på något sätt förstå. :-)