fredag 18 oktober 2013

Lite nytt till försäljning

Idag har jag lite fler grejor till försäljning ifall ni är sugna. Stora halsband är ju som sagt poppis just nu så jag har tagit hem lite sånna i olika varianter. Allt utom det översta halsbandet kostar 12:- i frakt. 
Stort halsband med tyngd i. Riktigt fint tycker jag. Dock vänder sig mittenpartiet lite nedåt vid användning, kan vara bra att veta. Jag tar bara 25:- för det. Dock är det så tungt att det kostar 24:- att skicka.
Halsband med stor fjäril och lila sten, längden är 49 cm som längst (reglerbart) och fjärilens bredd är ca 10 cm. 35:- tar jag för det.
 Vi tar en närbild också. 
Vi fortsätter på fjärilstemat med dessa örhängen. Bilden är något missvisande eftersom de ser röda ut, tror det var min röda tröja som speglade sig när jag fotade, de är alltså helt guldfärgade. Jag tar 15:- för dessa och jag har två par av dem.
Jag har inte bara smycken som jag säljer utan även lite andra smågrejor. Nu har jag tagit in några glasfilar till naglarna. Det sägs ju att de är bra för naglarna då de har finare struktur än andra filar och därmed inte sliter lika mycket i nageln när man filar. En glasfil slits heller inte ut såsom en sandpappersfil och om man gör rent sin glasfil ibland så kan den hålla hela livet om man inte har otur och tappar den i golvet. Jag tar 20:-/st för dessa och färgen är grön, varje fil kommer med ett litet plastfodral som ni ser på bilden.
Jag satt och tittade på Elevens hemsida och fick syn på den där populära svampen som heter Beautyblender. Man använder den till att applicera foundation med. Men herregud, en sån kostar 290:-! Måste finnas liknande billigare tänkte jag och jo, man kan köpa dem i brittisk webshop för drygt 170:- men ändå. Man vill ju inte använda en svamp så länge även om den går att tvätta och det blir ju jättedyrt i längden. Så jag tog hem den här på prov för att se om den gick att sälja. Tar 30:- för den, lite skillnad va? Formen är inte exakt densamma men jag undrar om det gör någon skillnad? Haha, det finns videos på Youtube som visar hur man använder dessa, lite fånigt va? Kan ta hem fler om suget är stort, men ville testa med en först.

Maila mig på ninni_70@hotmail.com om ni är sugna på något, lätt att jag missar om ni kommenterar så det är säkrast att ni mailar.

Inga kommentarer: