onsdag 6 november 2013

Nya smycken

Jag har fått in lite nya smycken för försäljning, titta om ni är sugna på något och hör i så fall av er helst inom en vecka. :-) Om det inte står fraktkostnad under grejorna så är den 12:-. Maila mig på ninni_70@hotmail.com om ni vill köpa. 
 Glitterbollarmband reglerbar storlek. 35:- kostar detta.
 Armband i 925 silver, längd 20,5 cm och bredd strax under 2 cm. Kostar 35:-.
Armband i barnstorlek, längd drygt 17 cm bijouteri. Pris 20:-.
Armband i 925 silver, fyrkantig kedja, ca 20 cm långt. Tyllpåse medföljer. Kostar 30:-.
Blå glitterbollsörhängen bijouteri, kostar 20:-. Lotta, om du läser detta så väntar jag fortfarande på de smycken du beställt, det verkar som om de har problem med posten för jag har en massa paket som dröjt väldigt länge nu... men om du är sugen på dessa så har du första ping!
Jättegulliga små örhängen som är överdragna med 9k guld, vilket gör att de håller färgen bättre än vanliga bijouterismycken. 30:- tar jag för dessa.
Bara så att ni ska kunna se storleken på örhängena.
Halsband med sjöstjärna med liten sten på. 925 silver, kostar 20:- (ytan är inte helt perfekt på denna därav lågt pris, ni ser det på bilden).
Ring i 925 silver med ask, reglerbar storlek (man kan dra isär, eller trycka ihop den som ni kanske kan se). 40:- kostar den. Frakten här beror på om man vill ha med asken eller ej. 12:- utan ask och 24:- med ask.
Halsband med sjöstjärna i 925 silver, kedjans längd ca 50 cm. 40:- tar jag för detta och då ingår asken på bilden.

Halsband boll med röda stenar. Kedan är 44 cm lång och i 925 silver. Dock vet jag inte om bollen är i silver. 25:- kostar detta.

3 kommentarer:

Sublim sa...

Du kanske skulle börja sälja på Tradera? (Eller det kanske du redan gör?) :)

Ninni sa...

Ja, jag visar här o låter ligga ca en vecka. Sen säljer jag resten på Tradera. : )

Ninni sa...

Ringen och halsbandet med sjöstjärna (det med grön ask) är troligen sålda.