torsdag 7 november 2013

Sally Hansen Metal Head

Jag stengillar ju Sally Hansens nageletiketter som ni vet vid detta laget. Etiketterna är hyfsat lätta att applicera, har fina mönster och sitter jättebra i säkert en vecka. Dessutom är det ju ingen torktid med etiketter. Jag köpte ett gäng förpackningar på eBay häromsistens, säljaren heter Shanewilso förresten ifall ni är sugna, de skickar från USA om jag minns rätt och frakten är överkomlig, speciellt om man köper fler produkter åt gången. De här etiketterna heter Metal Head, de var något svårare att få dit fint än de andra jag provat från märket förut. Anledningen är att naglarnas struktur syns mer under än när etiketterna är mönstrade, men de är rätt fina ändå. Kanske kan de få vara en symbol för det grå novembervädret?

Ser ni förresten att mina naglar är hyfsade nu? Dock gick långfingernageln av häromdagen, ska fila ned de andra naglarna lite snart så de får mötas på mitten.

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Dina naglar är jättefina, och etiketterna med! Jag trodde först det var lack. Mycket snygg färg. Mina naglar är också mycket bättre, skivar sig inte. Igår lackade jag dem för första gången på över två månader. Blev väldigt diskret med ljusrosa som ser genomskinligt ut, därför tog jag lite glitter över. Tyckte det var mycket svårt att inte lacka för högt upp, oljan ska ju kunna tränga in. Så jag får nog hålla mig till ljusa diskreta färger ett tag.

Ninni sa...

Tack! :-) Vad kul att du också fått ordning på klorna! Det är ju så himla mycket roligare att måla naglarna när de har en smula längd. Jag gillar inte alltför långa naglar, men de korta stumparna som jag fick dras med under flera år var inte kul...