måndag 21 juli 2014

Aloe Vera-spray från O'sum

Om några dagar är det dags att åka till Spanien och det ska bli så skönt, jag jobbar ju in i det sista och ser på Facebook hur alla andra njuter av sin semester medan jag kämpar på kontoret. Sista veckan nu och räknar timmarna! Min svärmor har ett radhus på Solkusten och vi åker dit ett par veckor varje år. I år får den här sprayen får åka med, det är en aloe vera-spray från koreanska O'sum. Perfekt att spraya sig med efter en dag i solen. Tänk så skönt och svalkande! Jag fick med min flaska i en Memebox.

4 kommentarer:

Evelinas blogg sa...

KÄMPA!!!:) Jag går om en och en halv vecka! Fy fan vad skönt!

Ninni sa...

Vi förtjänar lata dagar!

Lotta L sa...

Jag jobbar också denna veckan ut! Ledig i morgon, så har tre dagar kvar...
Sprayen låter härlig, säkert bra också!

Ninni sa...

Gud så skönt, hoppas vi alla får en härlig semester!