tisdag 15 juli 2014

Nyfiken på Aveda Smooth Infusion

Den här produkten fick jag syn på häromdagen. Det är en kräm för håret. Man ska ha den i håret när man fönar och plattar och sen, efter några användningar, så ska håret hålla sig platt i några tvättar. Lite som en brasilian blowout fast i lättare version. Jag sökte på recensioner av den och den har fått bra i test på de flesta håll. Kanske bara en fråga om tid innan jag provar på mitt frissiga lite bångstyriga hår. Det konstiga är att jag har en liten provtub hemma av samma märkes produkt som heter Smooth infusion Style-prep smoother. Jag tror inte det är samma, men måste testa den snart!

Är det någon av er som provat Avedas produkter, är de bra? De är ju rätt dyra så man vill ju ha lite information innan man köper. Jag fick min provtub från Feelunique och det är även där jag sett produkten på bilden.

Inga kommentarer: