tisdag 8 juli 2014

Sibu Sea buckthorn cleansing face and body bar

Använder ni tvål i fast form? Jag gillar både flytande och fast tvål och har alltid en sort av varje vid handfatet. Jag gillar den lite gammaldags känslan med hård tvål. Dock använder jag sällan slut en hård tvål för de blir ofta lite sunkiga efter ett tag och jag gillar känslan att få lägga fram en ny och fräsch då. Den här tvålen från Sibu beauty ligger just nu på vårt handfat härhemma. Den innehåller havtorn och jag tycker den doftar som Weledas havtorn-serie, lite åt apelsinhållet. Mycket trevlig och torkar inte ut. Jag köpte min på iHerb för nån tia så det var verkligen ingen dyr historia.

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Det händer att jag har fasta tvålar vid handfatet också. Finns inte så mycket att välja mellan längre i dom vanliga butikerna. Saknar Rexona tvålen! Och Shield eller vad den hette, en turkos tvål.
Jag brukar lägga in i skåp och lådor så det luktar gott. Sist köpte jag Jasmin tvål på Biltema, 3 för 15:-. Luktar jättegott!

Ninni sa...

Jaaa, Shield var underbar, lite grönturkos och så gillade jag Gahns badklossar på snöre.