fredag 5 september 2014

Etude House - Like 20 All-day cream pact

Den här produkten har jag testat litegrann på sistone. Det är nån sorts dagkräm-liknande produkt från koreanska Etude House. Märket gör underbara produkter och det var med stort intresse jag testade denna.
Det är en krämprodukt som konstigt nog kommer i en puderdosa. Antingen kan man lägga på med medföljande svamp och man får två stycken i förpackningen. Eller så kan man applicera med den medföljande spateln, jag valde det senare alternativet då jag tyckte att svamparna snabbt ändå skulle bli sunkiga.
Produkten känns mer som en silikonprimer på huden än som en dagkräm och det är väl det som ska göra att man ser yngre ut. Nej, jag gillar faktiskt inte den något halkiga känslan. Jag har gett bort den här till Skimmerskuggan-Kerstin och bett henne om en åsikt så får vi se vad hon tycker. Har ni testat denna?

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Jag tackar och bockar :) Det ska bli himla spännande att testa, det är ju inte helt lätt att förstå vad det egentligen är för slags produkt...

Ninni sa...

Nej, eller hur! De har lite skumma grejor koreanerna, men roligt är det!