torsdag 11 december 2014

Superfina erbjudanden i Cliniques webshop

Lite julklappstips nu (kanske till dig själv?). Kolla in Cliniques webshop, de har superfina erbjudanden just nu, bl a produkterna på bilden. Fyra produkter i normalstorlek och tre i resestorlek för bara 625:-. Det tycker jag är ett fynd! Tänk, det kan bli hela sju paket under granen! Dessutom är det bra grejor, serumet är helt ljuvligt och bara det kostar annars 615:-! Men skynda er innan det tar slut.

Själv vågar jag inte beställa för jag är rädd att paketet kommer när jag är bortrest, det skulle ju vara synd och skam om det åkte tillbaka till avsändaren.... men annars hade jag inte kunnat låta bli!

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Jag är så himla sugen på detta fina kit! Attans att jag precis skaffat en ny Superdefense....

Ninni sa...

Jamen de håller sig länge om de är oöppnade!

Kerstin sa...

Det har du rätt i....