lördag 17 januari 2015

Givenchy Travel Exclusive

Jag har rest en hel del under 2014, hela fyra utlandsresor med flyg och två med färja, så jag har gått igenom det sortiment av smink som finns på flygplatserna rätt många gånger nu med tanke på alla mellanlandningar och så. Jag har inte köpt mycket i taxfree-butikerna under året då jag tyckt att sortimentet varit rätt trist och att alla flygplatser har likadant sortiment. Men så sprang jag på den här gulliga förpackningen på flygplatsen på Mauritius. Mauritius i övrigt är inget bra ställe för sminkshopping alls. Jag är faktiskt osäker på om jag testat något smink från Givenchy förut. Ska vi ta och titta närmare på vad denna lilla byrå innehåller?
I toppen hittar vi fyra skuggor i lila och rosa nyanser. Söta!

Nästa lilla låda rymmer puder i fyra nyanser, att blanda eller att använda separat. 
 Så till den tredje lådan som rymmer rouge i fyra nyanser, även dessa att blanda eller använda separat.

I lådan längst ned finns en rouge/puderborste och en skuggapplikator Här skulle jag nog använda mina andra bättre penslar, men söta är de ju.
Det fanns även ett större kit från Givenchy, men jag tyckte faktiskt att detta var sötast och jag föll för den lilla byrån. Jag fick ge 39 euro för detta, vilket jag inte tycker var särskilt saftigt...

6 kommentarer:

Lotta L sa...

Vilken grymt gullig liten byrå! Och så fint inuti den, förstår verkligen att du ville ha den!

Ninni sa...

Måste bara testa den också, gör lite ont att sätta penslar i den... :-)

Kerstin sa...

Så himla sött! Och 39 euro känns ju verkligen som ett kap! Blir kul att höra mer om vad du tycker sen :)

Lackert sa...

Åh så gullig :) Vet inte om jag skulle klara av att använda den ;) såå söt ju

Ninni sa...

Nej jag vet, har inte haft hjärta att röra ännu... men jag ska! Snart...

Emma P sa...

Åh, sjukt söt liten byrå och jättefint innehåll!