lördag 25 april 2015

Catrice - Eyeliner pen waterproof

Här ser ni ytterligare ett av mina Berlin-inköp. Min kompis C gjorde mig uppmärksam häromveckan på att jag inte äger någon eyeliner i pennform utan bara gel-liners i burk och kajalpennor. Dags att ändra på, tänkte jag. Så jag slog till på den här pennan från Catrice när jag var inne på DM vid Alexanderplatz. Är den bra då? Japp - suverän!
Kolla bara svärtan! Linjen blir knivskarp och den sitter jättebra tack vare att den är vattenfast. Sånna här pennor brukar ha en tendens att torka rätt fort så det är bra att inte lägga några stora pengar. Jag gav 3,75 euro för min, dvs sisådär 35:-. Som hittat! Här i Sverige får man ju betala betydligt mer för smink än så!

Vill ni haffa ett eget exemplar? Kolla in hos Kosmetik4less, där finns det flera märken som ni kan hitta i tyska drugstores och de har inte så dyr frakt. Jag har inte själv handlat där, men hört flera som är jättenöjda och jag kommer säkert att prova shoppen snart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är just en från Catrice som jag haft senast och varit mycket nöjd med! C