torsdag 4 juni 2015

Maybelline Color Tattoo 24 HR

När jag beställde från Feelunique senast så hade de ju köp3betalaför2-erbjudande på Maybelline och jag köpte två concealers som jag redan visat er. Den tredje produkten är en krämskugga i serien Color Tattoo 24HR. Ni vet ju att jag är ruskigt svag för krämskuggor.
Min nyans heter Pink Gold. Jag är lite inne på ljusa sminkningar med lite mörkare ögonpenna just nu så det passar ju fint. Jag upplever denna som jättebra. Den är lätt att tona ut med fingret eller med en skumgummidutt. Jag är ju inte så förtjust i att använda penslar till krämskuggor. Denna sitter bra på ögat och jag har provat både med och utan primer. Jag använde Urban Decays Primer Potion under och märkte faktiskt ingen direkt skillnad i hållbarhet med eller utan primer.
Tänk i sommar när man fått lite solbränna - så snyggt skimmer tycker jag.

Dessa kostar 99:-/st i svenska butiker och på Feelunique tar de £4,99 (strax under 70:-).

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Ursnygg! Älskar sådana rosaguldiga skuggor :)

Ninni sa...

Ja visst är den fin!